Новый POLARIS RZR PRO R

Новости и обсуждение новых моделей ATV, UTV, buggy
Ответить
Аватара пользователя
Владимир
Сообщения: 603
Зарегистрирован: Пт сен 19, 2014 12:48 pm
Город: Украина
Квадроцикл: ❂>>❂ ДИВАН ❂<<❂

Новый POLARIS RZR PRO R

Сообщение Владимир »

Изображение

Компанія «Polaris» пропонує свої найпотужніші та найдосконаліші за всі часи моделі «RZR Pro R» і «RZR Turbo R»


Повністю оновлений модельний ряд «RZR» дозволяє по-новому оцінити значний досвід функціонування в умовах бездоріжжя з потужністю, міцністю та керуванням, що не мають аналогів, відразу з автосалону.

МІННЕАПОЛІС, штат МІННЕСОТА (9 листопада 2021 р.) – компанія «Polaris Off-Road», лідер інноваційних технологій в сфері виробництва позашляхових транспортних засобів, знову входить в історію виробництва мотовисюдиходів, оновлюючи свій широкий модельний ряд за допомогою повністю оновлених моделей «RZR Pro R» і «RZR Turbo R». Ці два нові автомобілі є найпотужнішими, найміцнішими та найдосконалішими з усіх, що були розроблені компанією «Polaris».

Повністю оновлений модельний ряд «RZR» пропонує безліч інновацій, які встановлюють нові стандарти, забезпечуючи досвід водіння, який розширює межі того, що очікують найвибагливіші та захоплені своєю справою пілоти мотовсюдиходів.


Ці нові моделі піднімають планку потужності, міцності та керування. Модель «RZR Pro R» оснащена найпотужнішим двигуном з усіх, що поставлялися в серію — 2,0-літровим чотирициліндровим атмосферним двигуном, який видає 225 кінських сил, що робить його новим лідером серед потужних позашляховиків. В той же час, нерозбірне шасі в поєднанні з цільнозвареним каркасом безпеки, посиленими збірними втулками та масивними сталевими А-подібними ричагами забезпечують рівень міцності, який рідко, майже ніколи, не доступний в серійних транспортних засобах. Крім того, як модель «RZR Pro R», так і модель «RZR Turbo R» підвищують загальний рівень керування завдяки набільшій у галузі 74-х дюймовій ширині, а також найдинамічнішій та високотехнологічній підвісці з усіх, що розроблені компанією «Polaris», з повністю оновленою «DYNAMIX DV», інтуїтивно зрозумілою системою, яка використовує вхідні дані транспортного засобу та місцевості для постійної оптимізації відскоку та амортизації при стисканні. Моделі «RZR Pro R» і «RZR Turbo R» не тільки лідери групи, вони залишають її позаду в пилу.
«Моделі «RZR Pro R» і «RZR Turbo R» – динамічні потужні нагадування про те, що інновації, високі характеристики та якість починаються в компанії «Polaris». Ми постійно прагнемо бути лідером», – сказав Стів Меннето, президент компанії «Polaris Off-Road». «Реальність така, що захоплені своєю справою водії позашляхових транспортних засобів підсилюють серійно випущені шасі та підвіску, часто витрачаючи тисячі доларів, щоб зробити свої автомобілі міцнішими. Моделі «RZR Pro R» і «Turbo R» забезпечують таку міцність відразу з конвеєру».
На додаток до покращеної потужності, міцності та керування, компанія «Polaris» розробила понад 70 аксесуарів для нових моделей, багато з яких розроблено в партнерстві з деякими брендами післяпродажного обслуговування з надійною репутацією в галузі, допомагаючи власникам створити власний стиль і отримати унікальне враження від водіння мотовсюдихода. Використовуючи такі аксесуари, компанія «Polaris» професійно підібрала три унікальні збірки, які будуть близькими до ключових сегментів, що використовуються, та представлені різноманітними ландшафтами: пустеля, дюни та гірська місцевість.


Також першим у сегменті позашляхових транспортних засобів є представлення дисків від компанії «Pro Armor» з п’ятьма колісними гайками, які додають стилю вашому автомобілю та можуть бути поєднані з шинами 32" або 33". Поряд з цими новими колесами компанія «Pro Armor» випустить повний набір аксесуарів, які підійдуть до транспортних засобів, включаючи каркаси, дахи, лобове скло та кофри.
RZR PRO R
RZR PRO R 4


Повністю нова модель «RZR Pro R» створює приголомшливий прецедент завдяки найпотужнішому з усіх серійно випущених двигунів. Атмосферний 2,0 л чотирициліндровий двигун «ProStar Fury» видає колосальні 225 кінських сил і, у поєднанні з варіатором і ременем більших розмірів, забезпечує потужність на валу, що передається до коліс з миттєвою реакцією для швидкого прискорення. Три режими керування дросельною заслінкою, що вибираються користувачем, а саме: «Sport», «Rock», «Race», регулюють чутливість дросельної заслінки та забезпечують наявність потужності в необхідний момент і необхідним способом. Більше того, двигун «ProStar Fury» використовує свою величезну потужність завдяки більш високому рівню загального вдосконалення, забезпечуючи корисну потужність у всьому діапазоні для оптимальної роботи в будь-якому режимі.

Але вся ця потужність була б безкорисною без правильного керування нею. Компанія «Polaris» досягає цього завдяки використанню шасі та конструкції каркаса безпеки більш високого рівня, а також значно оновлених деталей підвіски. Модель «RZR Pro R» оснащена міцним нерозбірним шасі в поєднанні з цільнозвареним нерозбірним каркасом безпеки, масивними сталевими А-подібними ричагами, а також вдосконаленими приводами та цапфами трансмісії, надаючи водіям можливість відчути переваги. Охолодження варіатора з роздвоєним потоком подовжує термін служби ременів, а новий обмежувач крутного моменту допомагає захистити привід на передні колеса від стрибків потужності. Комплектні ступиці забезпечують додаткову довговічність і спрощують технічне обслуговування. В підсумку, модель «RZR Pro R» — це найбільш функціональний «RZR» з усіх представлених на ринку.

Модель «RZR Pro R» доповнює свою незаперечну потужність і міцність, пропонуючи водію неперевершений контроль над керуванням. 74-х дюймова ширина забезпечує максимальну стабільність на пересіченій місцевості, а 29-ти дюймовий хід підвіски «MaxLink» без особливих зусиль поглинає перешкоди. Зберігайте стійкість та мінімізуйте паразитне підрулювання на вибоїнах за допомогою запатентованої задньої тяги, яка допомагає керувати величезним ходом підвіски, щоб надавати вам можливість належного керування навіть в непередбачуваній місцевості. Повністю оновлена система «DYNAMIX DV» пропонує першу і єдину в індустрії незалежну систему підвіски зі стисненням і відскоком, що дозволяє водіям отримати повний діапазон руху від амортизаторів. Вона також включає чотири нових режими підвіски та рульового керування, які контролюють дії водія та автомобіля 200 разів на секунду, автоматично регулюючи амортизацію стиснення та відскоку незалежно, щоб зробити їзду максимально плавною та утримувати контакт колес із землею. І, в той час як, шасі та підвіска забезпечують максимальний контроль над 225 кінськими силами, інноваційна система «RIDE COMMAND» тримає у вас під рукою все: від контролю режиму підвіски та аудіосистеми до GPS та відстеження маршруту.
«Унікальне поєднання двигуна, шасі та підвіски в моделі «RZR Pro R» небезпідставно є претендентом на звання чемпіона Бахи прямо з заводу. Сьогодні на ринку немає нічого навіть наближеного до цього», – сказав Рейд Вілсон, віце-президент компанії «Polaris RZR». «Відтворити міцність та подібну динамічну підвіску на будь-якому іншому позашляховику, коштуватиме тисячі доларів, які будуть витрачені на запчастини та сервісне обслуговування».


ПОТУЖНІСТЬ
• 225 кінських сил – атмосферний 2,0-х літровий чотирициліндровий двигун «ProStar Fury» – це найбільший з усіх серійно випущених двигунів, і він неперевершено працює, добре збалансований і надійний.
• Миттєва віддача потужності – варіатор та ремінь більших розмірів приймають потужність від революційного 2,0 л двигуна «ProStar Fury» і плавно передають її на колеса, забезпечуючи миттєве прискорення.
• Керування дросельної заслінкою з можливістю вибору – оберіть один із трьох режимів керування дросельною заслінкою (Sport, Rock, Race), щоб налаштувати чутливість дросельної заслінки, забезпечуючи потрібну потужність саме тоді, коли вона вам необхідна.
МІЦНІСТЬ
• Надійна трансмісія – приводи та цапфи в моделі «RZR Pro R» міцніші, ніж будь-коли раніше, а новий обмежувач крутного моменту допомагає захистити передній привід від раптових стрибків потужності під час приземлення з працюючим двигуном.
• Охолодження варіатору з роздвоєним потоком – повністю перероблена система направлення повітряного потоку мінімізує нагрівання для більш тривалого терміну служби ременя та більшого часу їзди.
• Надійні деталі – нерозбірне шасі в поєднанні з цільнозвареним каркасом безпеки, посиленими ступицями та масивними сталевими А-подібними важелями підвіски забезпечують підвищену жорсткість, довговічність і міцність у будь-яких умовах, частіше надаючи вам впевненості рухатися далі.


УПРАВЛІННЯ
• 74-х дюймова ширина – збільшена ширина забезпечує максимальну стійкість на пересіченій місцевості, а 29-ти дюймовий хід підвіски «MaxLink» з ричагом утримання сходження задніх коліс поглинає вибоїни і утримує 32-х дюймові шини «Maxxis® Rampage Fury» навіть на високих швидкостях.
• DYNAMIX DV – підкорюйте місцевість за допомогою чотирьох нових режимів підвіски та рульового керування, які відстежують дії водія та транспортного засобу сотні разів щосекунди та автоматично регулюють амортизацію стиснення та відскоку, щоб забезпечити контакт з землею всіх коліс.
• Підвіска, яка забезпечує стійкість – повністю закриті сталеві передні А-подібні важелі підвіски зі стабілізаторами, що складаються з трьох частин, і байпасні амортизатори FOX® 3.0 Live Valve X2 забезпечують 27 дюймів корисного ходу передніх коліс, а міцні продольні важелі із запатентованим ричагом утримання сходження задніх коліс, поперечні тяги з високим кліренсом, стабілізатор, що складається з трьох частин, та інший набір байпасних амортизаторів FOX® 3.0 Live Valve X2 забезпечують найкращий у галузі 29-ти дюймовий корисний хід задніх коліс.
• Набувайте досвід – «RIDE COMMAND» забезпечує знаходження елементів керування під рукою, це може бути відстеження траєкторії за допомогою інноваційної технології GPS, контроль підвіски та налаштування режиму їзди або налаштування списку відтворення для прослуховування аудіосистеми «Rockford Fosgate®». Регульовані сидіння ковшового типу з можливістю регулювання в чотирьох напрямках і багатоточкові ремені забезпечують комфорт і зручність більш високого рівня для захоплюючої поїздки.
• Гальмівна потужність – гідравлічні диски з трьохциліндровими передніми і двоциліндровими задніми супортами та алюмінієві високоякісні гальмівні диски на всіх 4-х колесах забезпечують чіткий відгук на натиснення водієм педалі гальм і зупиняють машину.
Модель «RZR Pro R» почне надходити в дилерські центри на початку 2022 року.
RZR TURBO R
RZR TURBO R 4

Подібно до моделі «RZR PRO R», модель «RZR Turbo R» пропонує неперевершені ходові характеристики прямо з заводу в надзвичайно високоякісній комплектації. Виступаючи в якості частини широкого модельного ряду компанії «Polaris», модель «RZR Turbo R» має 74-х дюймову ширину, оснащена системою «DYNAMIX DV» і сталевою закритою довгохідною підвіскою. Під капотом встановлюється чотиритактний двоциліндровий двигун з безпосереднім упорскуванням палива, рідинним охолодженням і турбонаддувом, який видає 181 кінську силу. Доповнений 15-ти дюймовими колесами з п’ятьма колісними гайками і 32-х дюймовими шинами «Maxxis® Rampage Fury».
Міцне шасі моделі «RZR Turbo R» оснащене революційною передньою підвіскою, аналогічно підвісці, якою оснащується модель «RZR Pro R». Подвійні закриті сталеві передні A-подібні ричаги підвіски зі стабілізаторами, що складаються з трьох частин, і байпасні амортизатори FOX® 3.0 Live Valve X2 пропонують аналогічні 27 дюймів корисного ходу передньої підвіски, як і у моделі «RZR Pro R», забезпечуючи неперевершений рівень продуктивності для турбонаддува. Більше того, модель «RZR Turbo R» може похвалитися комплектацією задньої підвіски, яка являє собою значну зміну ходових характеристик та міцності в порівнянні з її попередником, моделлю «RZR Turbo S». Міцні трубчасті продольні важелі із закритими вставками в поєднанні із запатентованим ричагом утримання сходження задніх коліс, поперечними ричагами з високим кліренсом, стабілізаторами та байпасними амортизаторами FOX® 3.0 Live Valve X2 забезпечують фіксацію задньої частини та проїзд задніх коліс строго в колії передніх з 28 дюймовим корисним ходом підвіски. У поєднанні, заводська комплектація та перероблене шасі роблять модель «RZR Turbo R» домінуючою силою, як на широкій відкритій місцевості, так і на складних гірських трасах.
Витривала міцність та характеристики підвіски в поєднанні з потужністю, що складає 181 кінських сил, забезпечують стабільність для подолання складної місцевості, в той час як нерозбірне шасі та укріплений каркас безпеки забезпечують цілісність транспортного засобу та безпеку для водія. Коротше кажучи, модель «RZR Turbo R» не має собі рівних серед аналогів з турбонаддувом, пропонуючи безальтернативні ходові характеристики завзятим водіям позашляхових транспортних засобів, які вимагають найкращого.
«Подібно до моделі «RZR Pro R», альтернативи стосовно моделі «RZR Turbo R» також відсутні», – сказав Вілсон. «Вона являє собою виключну еволюцію свого попередника, моделі «RZR Turbo S», поєднуючи неперевершені ходові характеристики і міцність з технологіями та інноваціями більш високого рівня».


ПОТУЖНІСТЬ
• 181 кінська сила – потужність моделі «RZR Turbo R» при подоланні дюн, гірських трас та скель забезпечує встановлений на заводі турбодвигун, розроблений з метою сильного прискорення від повороту до повороту для задоволення вимоги залишатися завжди попереду.
• Віддача потужності при найменшій кількості обертів – модель «RZR Turbo R» має нижчу передачу, яка забезпечує великий крутний момент при низьких обертах та плавний перехід у діапазон потужності з метою забезпечення можливості пересування по пересіченій місцевості.
МІЦНІСТЬ
• Нерозбірне шасі – нерозбірне шасі спроєктовано таким чином, який забезпечує довговічність і дозволяє високоякісним деталям підвіски мотовсюдиходу функціонувати з максимальною ефективністю та долати перешкоди.
• Закриті сталеві деталі підвіски – модель «RZR Turbo R» оснащується закритими здвоєними передніми А-подібними ричагами та масивною системою підвіски, спроєктованою для витримування умов найскладнішого та виснажливого бездоріжжя.
• Підсилені деталі – підсилений каркас безпеки та комплектні цапфи в поєднанні з нерозбірним шасі забезпечують такий рівень загальної міцності, який рідко можна побачити в повністю оригінальному транспортному засобі.

УПРАВЛІННЯ
• 74″ ширина – найбільша ширина, яку пропонує «RZR», у поєднанні з революційною системою підвіски «MaxLink 28”» поглинає нерівності та тримає траєкторію.
• Оптимізована колісна база – завдяки 96-ти дюймовій колісній базі на 2-х місному RZR та 125-ти дюймовій на 4-х місному RZR водії відчують стабільність та оптимальний радіус повороту для подолання більш складних трас.
• DYNAMIX DV – подібно до моделі «RZR Pro», модель «RZR Turbo R» підкорює місцевість за допомогою чотирьох нових режимів підвіски та рульового керування, які відстежують дії водія та транспортного засобу сотні разів щосекунди та автоматично регулюють амортизацію стиснення та відскоку незалежно від кількості коліс, що контактують із землею.
• 28″ корисного ходу – в революційній системі підвіски «MaxLink 28”» передні амортизатори прикріплені безпосередньо до нижніх важелів підвіски, що дозволяє використовувати довші амортизатори, забезпечуючи величезні 27 дюймів ходу передніх коліс та 28 дюймів ходу задніх коліс, а запатентований ричаг утримання сходження задніх коліс забезпечує проїзд задніх коліс строго в колії передніх для більш комфортного, керованого проїзду.
• Модернізація і їздові якості – інноваційні технології, такі як «RIDE COMMAND» і «Rockford Fosgate®», у поєднанні з високоякісною конструкцією регульованих сидінь ковшового типу з можливістю регулювання в чотирьох напрямках і багатоточкових ременів забезпечують комфорт і зручність більш високого рівня для захоплюючої поїздки.
• Гальмівна потужність – гідравлічні диски з трьохциліндровими передніми і двоциліндровими задніми супортами та алюмінієві високоякісні гальмівні диски на 4-х колесах забезпечують чіткий відгук на натиснення водієм педалі гальм і зупиняють мотовсюдихід.
Продаж моделі «RZR Turbo R» стартує навесні 2022 року.
Аватара пользователя
Владимир
Сообщения: 603
Зарегистрирован: Пт сен 19, 2014 12:48 pm
Город: Украина
Квадроцикл: ❂>>❂ ДИВАН ❂<<❂

Re: Новый POLARIS RZR PRO R

Сообщение Владимир »

Изображение
Аватара пользователя
Владимир
Сообщения: 603
Зарегистрирован: Пт сен 19, 2014 12:48 pm
Город: Украина
Квадроцикл: ❂>>❂ ДИВАН ❂<<❂

Re: Новый POLARIS RZR PRO R

Сообщение Владимир »

Изображение
Аватара пользователя
Владимир
Сообщения: 603
Зарегистрирован: Пт сен 19, 2014 12:48 pm
Город: Украина
Квадроцикл: ❂>>❂ ДИВАН ❂<<❂

Re: Новый POLARIS RZR PRO R

Сообщение Владимир »

Обзор от пользователей:


Обзор PRO R и TURBO R на базе сравнения спецификации:

1) 225 сил (НЕ ТУРБО) против 181 сил на TURBO-R

2) ширина машин одинаковая 74" (на 2" шире, чем X3)

3) колёсная база у PRO R длиней на 20см, чем у TURBO R

4) каркас у PRO R также отличается (и в пренезтации он "без соединений, цельный")

5) система полного привода PRO R отличается (забыли про AWD, теперь 2WD, 4WD, 4WD Lock - видимо редуктор похож на Smart Lock, вопрос сколько колёс будет крутиться в болоте?)

6) масса (базовая версия Sport) 945 кг против 881 кг: мотор и каркас дают разницу 64 кг (7-8%)

7) бак одинаковый, 45 л, клиренс одинаковый 16" (40.6 см)

8) на PRO R другой генератор (логично, другой мотор) - 1700 W против 900 W

9) колёса на обоих машинах в стоке 32" (диски на 5 шпилек, разболтовка не понятна)

10) в базовых версиях (Sport) стоят аморты Walker Evans

11) в топовых версиях стоят аморты FOX 3.0 Live Valve X2 (с электронным управлением сжатия и отбоя) - одинаковые по трубам и спереди и сзади (на ХЗ спереди стоит FOX 2.5")

12) ход подвески спереди 69 см, сзади 71 см (TURBO R) и почти 74 см (PRO R)

13) ход подвески спереди на 13 см больше, чем на ХЗ (+23%)

14) ход подвески сзади также на 13 см больше, чем на ХЗ (+21%)

15) из презентации: новая кнопка, управляющая режимами работы мотора, новый Ride Command с улучшенными возможностями групповых поездок, новый Dynamix с 4 режиами (было 3 режима), который управляет не только амортизаторами, но и отдачей рулевого управления; телескопический руль (он и был в RZR PRO)

16) каркас и длина PRO R как-то подозрительно напоминают силуэт X3, но взгляд на элементы подвески сразу говорит, что машина крепче, в несколько раз
Ответить

Вернуться в «Новинки ATV, UTV, buggy»