Страница 1 из 1

Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 17, 2016 10:51 am
Romm
Всім доброго дня!
Придбав Grizzly 550 2011р. з Англії. Стан досить непоганий, але пробіг аж 22000 км. Не димить, тяга прекрасна. Зовнішньо взагалі як новий.

Два питання до знавців цієї моделі:

1. Чи це настільки страшний пробіг, що потрібно готуватися до капіталки? (годин 1400 при цьому пробігу, думаю по болотах не їздив і не тонув)
2. При наборі оборотів що на холостому, що при їзді - появляється несильний гуркіт з боку варіатора. Ремінь недавно міняли, грузи - ні. З оборотами гуркіт пропадає, на холостому немає. Це подібне на зношені грузи?
3. Де можна придбати фіксатор щоки варіатора, щоб відкручувати гайку без ризику зламати?

Розумію, що вскриття все покаже, але цікаво почути професійну думку інших власників. Дякую.

Re: Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 17, 2016 1:55 pm
GSI
Romm писал(а):Всім доброго дня!
Придбав Grizzly 550 2011р. з Англії. Стан досить непоганий, але пробіг аж 22000 км. Не димить, тяга прекрасна. Зовнішньо взагалі як новий.

Два питання до знавців цієї моделі:

1. Чи це настільки страшний пробіг, що потрібно готуватися до капіталки? (годин 1400 при цьому пробігу, думаю по болотах не їздив і не тонув)
2. При наборі оборотів що на холостому, що при їзді - появляється несильний гуркіт з боку варіатора. Ремінь недавно міняли, грузи - ні. З оборотами гуркіт пропадає, на холостому немає. Це подібне на зношені грузи?
3. Де можна придбати фіксатор щоки варіатора, щоб відкручувати гайку без ризику зламати?

Розумію, що вскриття все покаже, але цікаво почути професійну думку інших власників. Дякую.

Квадры в техплане идентичны.
1.Пробег стОит внимания.Лучше все продиагностировать.И тогда станет ясно: в каких режимах была эксплуатация.
2.Указывает на изношенность грузов.
3.Не подскажу... не сталкивался.

Re: Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 17, 2016 6:01 pm
Romm
GSI писал(а):Квадры в техплане идентичны.
1.Пробег стОит внимания.Лучше все продиагностировать.И тогда станет ясно: в каких режимах была эксплуатация.
2.Указывает на изношенность грузов.
3.Не подскажу... не сталкивался.
Дякую. Думаю поки ще з двигуном все в порядку, бо за моїх 250 км пробігу масла не з'їв майже зовсім. Хоча підозрюю, що можливо в Англії був замінений двигун або циліндр. На жаль взнати немає в кого, хоча це не так важливо. Головне все працює, не гримить, не димить. А грузи варіатора зніму подивлюся.

Re: Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 17, 2016 6:53 pm
GSI
Romm писал(а):Дякую. Думаю поки ще з двигуном все в порядку, бо за моїх 250 км пробігу масла не з'їв майже зовсім. Хоча підозрюю, що можливо в Англії був замінений двигун або циліндр. На жаль взнати немає в кого, хоча це не так важливо. Головне все працює, не гримить, не димить. А грузи варіатора зніму подивлюся.
Нема за що.Але треба віднестися до діагностики досить серйозно.Щоб потім не попасти на великі гроші.Особливо двигун та полуосі.В іншому можна практично дивитись на альтернативу.(стосовно запчастей)

Re: Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 24, 2016 8:30 am
Romm
Заміряв на всяк випадок компресію - 4.9
Заміряв багато раз, сам здивувався, що на 22700 пробігу така компресія.
Причому масла за 450 моїх км взагалі мотор не з'їв.
Не виключаю, що мотор міняний в Англії, але не факт - можливо при правильній експлуатації і рідний так тримається. Хоча яка правильна - повітряний фільтр стояв новий, але маслом для фільтрів не змазаний, охолоджуюча 2/3 радіатора і пустий бачок...
Я вже фактично весь розібрав і зібрав наново, крім двигуна. Все працює як годинник.
Буду в цій темі описувати всі цікаві питання по 550. Цікаво, чи є ще хтось тут на форумі з 550?

Re: Grizzly 550

Добавлено: Вс июл 24, 2016 8:41 am
GSI
Японська техніка завжди працює як годинник.І це аксіома.